De curand, mobile-friendly a devenit un factor de clasare, iar 50 % din site-urile care nu respectau acest factor au fost declasati.
Schimbarile in piata online sunt constante. Diferite dispozitive si platforme la care acum 10 ani in urma nici macar nu ne puteam gandi castiga acum teren.
Audienta ta tinta conteaza pe tine sa fii acolo unde este si ea. Ei nu depind de tine, tu depinzi de ei.
Daca esti capabil sa-ti prezinti continutul intr-o maniera in care automat si natural sa se regleze in functie de dispozitivul de pe care este vizualizat vei supravietui si vei avea succes.
Indiferent ca faci parte din nisa afaceri, sport, divertisment sau orice alta nisa, este necesar sa ai un website usor de vizualizat de pe orice dispozitiv.
Cu ajutorul telefoanelor mobile, clientul tau ideal este pretutindeni.
Te asiguri ca brandul tau se afla unde se afla si clientii tai ?
Marketingul pe mobil schimba rapid modul in care comunicam si interactionam cu clientii pe internet.
Toti potentialii nostri clienti au un dispozitiv mobil. Va prezint cateva curiozitati din acest domeniu :
- 25 % din interogarile online sunt realizate cu ajutorul unui dispozitiv mobil;
- 70 % dintre interogarile mobile duc la o actiune pe website pana intr-o ora;
- Spre exemplu, americanii petrec in medie 2 ore pe zi pe un dispozitiv mobil;
- 1 din 7 oameni la nivel mondial folosesc smartphone-uri;
- 60 % din timpul petrecut pe retelele sociale este efectuat de pe smartphone sau tableta.
Exista 5 tipuri de mobile marketing :
- Bazat pe Aplicatii
- Reclame de cautare pe mobil
- SMS-uri
- Reclame Locale
- Reclame prin imagini pe mobil
Sa iti faci paginile din website mobile-friendly iti va creste cu siguranta clasarea in cautari.
In afara de acest lucru, utilizatorii de pe mobil sunt un set de potentiali clienti.
Ce este un design responsive?
Practic, o pagina web responsive se schimba in mod automat pentru a se potrivi dispozitivului de pe care o accesezi, fara sa trebuiasca sa faci nimic pentru asta.
Exista 4 dimensiuni de ecrane pentru care se fac design-uri responsive :
- Dimensiunea unui monitor Widescreen
- Dimensiunea unui monitor mai mic sau un laptop
- Dimensiunea Tabletei
- Dimensiunea unui Telefon Mobil
Marketingul de Mobil tine de dezvoltarea unei strategii de continut mobil si tintirea catre utilizatorii de mobil ce sunt interesati de oferta ta.
Mai jos poti vedea ce inseamna responsive :
Consumatorii doresc cu disperare o pagina prietenoasa cu mobilul lor. Iar de curand, Google a inceput sa foloseasca acest factor ca si factor de clasare.
Un website responsive va avea impact asupra clasarii in Google, traficului si a vanzarilor. O multime de companii au facut un redesign al site-urilor detinute si au beneficiat de succes.
Aceste schimbari le-au crescut companiilor rata de conversie, tranzactiile si veniturile.
Site-ul tau este mobile friendly? Hai sa aflam :
Cei de la Google au o pagina speciala pentru acest lucru si tot ceea ce trebuie sa faci este s-o accesezi :
https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
Dupa ce ai accesat pagina din website-ul tau iti introduci URL-ul si testul iti va spune daca pagina pe care ai introdus-o este mobile friendly sau nu.
Recomand sa adaugati pe rand toate paginile din website, fiindca este posibil ca unele sa nu fie mobile friendly si altele sa fie, astfel va trebui sa rezolvati cat mai repede problema.
Daca website-ul tau nu este mobile friendly apeleaza la o firma de webdesign profesionista capabila sa te ajute in aceasta privinta, fiindca daca nu esti pe mobil pierzi foarte multi potentiali clienti.