Esti mentionat pe site-urile ce ofera incredere? Este una dintre cele mai bune oportunitati pentru a trimite semnale sociale catre Google, lucru ce te poate ajuta la stimularea pozitiilor.
Link Building-ul este una dintre cele mai importante strategii de SEO, insa in zilele noastre acest lucru se practica fara linkuri. Google monitorizeaza brandurile de pe diferite platforme.
Ca si marketer de continut ai oportunitatea in fata de a-ti promova brandul pe retelele sociale.
Poti folosi Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest pentru a obtine trafic, dar si pentru a avea continutul distribuit.
Date recente dezvaluie faptul ca Twitter conduce cele mai multe mentiuni de brand din diferite industrii.
Brandurile de Top care primesc mii de mentiuni ale brandului stiu cum sa creeze valoare pentru audienta lor tinta. Ca si Blogger, trebuie sa stii sa creezi articole interesante si utile pe care cititorii nu le pot gasi in alte parti.
In zilele noastre, publicul determina cine primeste publicitate gratuita. In trecut puteai influenta direct canalul media sa te promoveze, dar astazi trebuie sa muncesti pentru asta.
Astazi trebuie sa ai continut care sa iasa in evidenta si sa fie foarte util.
Intreaga esenta din digital marketing si SEO este dezvoltarea si mentinerea unei strategii eficiente de content marketing.
Majoritatea oamenilor cred ca este vorba de guest blogging, de social media sau link building, insa este vorba de intreaga strategie.
Toate aceste activitati sunt esentiale, dar nu ar trebui sa fie primul lucru pe care te concentrezi. Cand ai dezvoltat o strategie eficienta si documentata, vei fi cu 48% in fata celor care ignora documentatia.
Linkurile inca conteaza in SEO. Dar modul in care linkurile afecteaza acum rezultatele cautarilor difera. In ultimii 3 ani, inainte de update-ul de algoritm Penguin, linkurile stimulau direct cuvintele cheie long-tail, dar in astazi, linkurile imbunatatesc autoritatea unei pagini.
Fiecare brand si detinator de site isi doreste sa isi creasca vizibilitatea in online. Daca vrei sa castigi razboiul de vizibilitate organica, construirea brandului este modalitatea perfecta.
Stim din surse sigure ca atunci cand brandurile sunt mentionate pe site-uri cu autoritate fara sa se faca vreo legatura catre ele, Google poate sa vada acele mentiuni de brand fara link ca un semnal de brand si va rasplati acel site.
Mentiunile de brand pe site-uril de stiri pot avea un impact asupra rezultatelor cautarii. De fapt, poate sa creasca vizibilitatea brandului pe portalul Google News.
Nota : Tine minte faptul ca multe s-au schimbat in lumea SEO in ultimii ani, asa ca fii foarte atent la ceea ce faci.
Google a dezvoltat si a alcatuit un sistem care masoara de unde vin linkurile tale si ia in considerare daca sa te claseze mai bine sau nu in interogarile de cautare.
Mentiunile de brand pe site-urile de autoritate pot transfera multa valoare SEO catre numele domeniului tau, indiferent daca brandul tau are link sau nu.
Chiar si link-urile nofolllow pot fi considerate semnale de brand, asa ca nu iti fie frica sa adaugi si cate un link nofollow din cand in cand.
Continutul de calitate imbunateste experienta utilizatorilor, iar atunci cand acestia sunt multumiti fii sigur ca vor imprastia vestea despre tine.
In momentul in care ai multumit utilizatorul, ai sanse ca acesta sa vorbeasca despre tine pe retelele sociale, sa distribuie continutul tau sau sa iti trimita chiar clienti.
In finalul acestui articol iti ofer 7 modalitati pentru a creste mentiunile brandului :
- Comentariile pe Bloguri
- Site-urile cu intrebari si raspunsuri
- Guest Posturi
- Sindicalizarea de continut
- Link Building si Mentiuni ale brandului pe Forumuri.
- Infografice
- Marketing de influenta